Přejít na košík Celkem bez DPH: 0 Kč Celkem s DPH: 0 Kč v košíku máte 0 položek » K dopravě zdarma vám zbývá 1500 Kč

Co k objednání opravy potřebuji ?

Vážený zákazníku,

víme, že chcete mít Váš spotřebič co nejrychleji opravený, a proto se snažíme urychlit celý proces objednávání opravy tím, že Vám vysvětlíme co náš operátor/ka potřebuje za informace :

  1. Jméno
  2. Příjmení
  3. Adresa kde se Váš spotřebič nachází - Ulice + Číslo popisné, Město/Obec, Poštovní směrovací číslo
  4. Další informace, které by měl náš technik před návštěvou u Vás vědět - Jiné jméno na zvonku, jiný vchod, ..
  5. Mobilní kontakt
  6. Závada -Co nejpodrobněji pro technikovu přípravu
  7. Výrobní štítek spotřebiče - Každý vyrobený spotřebič, nehledě na druhu, má někde nalepený výrobní štítek. Tento štítek nám pomáhá spotřebič identifikovat a přesně poté objednat správný náhradní díl/y. Údaje ze štítku jsou tedy naprosto nezbytné k objednání opravy.

V této kategorii dále naleznete kde výrobní štítek najít a které údaje z něho potřebujeme, roztříděné do kategoríí podle značek. Pokuď zde nenaleznete značku svého spotřebiče, opište si každý údaj ze štítku a zavolejte, operátor/ka již zjistí, které údaje jsou důležité a které ne.